بازدید رئیس بهزیستی اشنویه از منازل مددجویان تحت پوشش

حسب دستور علی محمد قادری ، معاون محترم وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کشور در سفر به آذربایجان غربی ،ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه به همراه تیم تخصصی (مددکار مرکز مثبت ، روان شناس و مددکار اورژانس ۱۲۳) از منزل مددجویان تحت پوشش بهزیستی اشنویه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اشنویه ؛
در جریان طرح نشست صمیمی در ۵۰۰ محله هدف کشور و دیدار چهره به چهره (۱۴۰۳/۰۵/۰۱) ریاست سازمان بامددجویان بهزیستی اشنویه و صدور دستوررات به جهت رفع نیازمندیهای و بررسی مشکلات مطرح شده ، رئیس بهزیستی اشنویه با حضور در منازل ایشان مشکلات آنها را بررسی کرد.
ایراندوست با حضوردر منزل یکی از مددجویان ملاقات شونده از طرف ریاست سازمان بهزیستی کشور تیمی متشکل از ریاست بهزیستی ، مددکار توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان، کارشناسان مراکز مثبت و مددکاران و روانشناسان اورژانس ۱۲۳ به جهت حل مشکلات مددجو با خانواده آنها دیدار و گفتگو کرد.
ایراندوست در این دیدار ضمن ارائه راهکار به جهت حل مشکلات سربازی ،چگونگی مکاتبه با ادارات ذیربط به جهت تحت پوشش بودن و ایجاد اشتغال برای سرپرست خانواده ، دستورات لازم به جهت پرداخت وام اشتغال زایی به حوزه اشتغال را صادر کرد.
همچنین مقرر گردید ، از طریق مددکاران ،کارشناسان روانشناس اورژانس اجتماعی و مددکاران مراکز مثبت به جهت بازگشت به تحصیل فرزندان دخترمددجوی سرپرست خانواده(مدارس بزرگسالان) مکاتبات لازم با آموزش و پرورش شهرستان انجام و همزمان با آن به جهت یادگیری حرفه تخصصی مورد علاقه آنها و معرفی به مرکز حرفه آموزی شهرستان اقدامات لازم انجام گیرد.
در ادامه مصوب شد ، مددکاران مراکز مثبت و اورژانس اجتماعی جلسات تخصصی مشاوره را با خانواده مددجو مخصوصا دختران بازمانده از تحصیل را در محل اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان برگزار و راهکارها و مشاوره های لازم در این خصوص انجام گیرد.

بازدید رئیس بهزیستی اشنویه از منازل مددجویان تحت پوشش

کد خبر 113983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد